Lisätty kävijälaskuri. Nyt pitäs ruveta päivitteleen.
Niin joo, uutinen:
Amerikkalainen avaruussukkula teki onnistuneen laskun Kennedyn Avaruuskeskukseen (tai johonki). Turmassa, jota ei siis sattunut, ei loukkaantunut yhtään suomalaista.
Ookkei, ookkei, vähän matkittu Lehti-verkkojulkaisua Vai miten se sanotaan.
Linkki tähän. Sitte myöhemmin.
torstai, 20. heinäkuu 2006
Kommentit