tiistai, 25. heinäkuu 2006

Karan Åke

Tänään haettiin Naiselle ja poijalle polkupyörät. Tehtiin pieni lenkki.
Naapuri toi savuappuraa. Eikö muuta tapahtunu? Ai niin, kaappia ei ollutkaa Jyskissä, lupasivat sen toimittaa torstaina korvauksetta kotiin.
Nyt Nainen ja Peka veisaavat karaokea. Taidanpa vetäytyä makuuhuoneeseen kirjan kanssa. Johny Cash: Omin sanoin.
Seuraavaks pitää vissiin ettiä se DVD:nä. Eikö se just ilmestyny?
Ei tässä metelissä pysty keskittyyn. Meen soffalle.

sunnuntai, 23. heinäkuu 2006

Sunnuntana

Dodiih, eipä tullu litkittyä eilen viskiä eikä mitään muutakaan.Pari kaljaa meni siinä parannellessa. Nainen teki Tom Kaita, kyllä oli hyvää ja sen jälkeen ei kalja enää maistunu.
 Mitähän tänään keksis? Meniskö mökille vai ei? Saas kattoo.
Jotaan pitäs tehä.

lauantai, 22. heinäkuu 2006

Saunailta

 Niin joo, eilisessä saunaillassa ei loukkaantunu yhtään suomalaista.
Tai mistä minä tiedän, mä lähin jo ennen yhtätoista.

lauantai, 22. heinäkuu 2006

Saa sii nu

Jos ny kumminki yrittäis uudestaan. Mutta ensi hermosavuille.
No niih, nyt on siis maukhang, eilen meni aika myöhään. Olin kyllä kotona jo ennen yhtätoista mutta karaokeillessa meni muutama tunti. Ikänä en osta karaokevehkeitä. Sanoin joskus. Nyt sellaset on tossa teeveen alla. Kaikkeen sitä ihminen ryhtyy. Minen kyllä eilen laulanu. Muistaakseni. Soitin kyllä tennismailalla kitaraa. Nuo kaksi jotka asuu täällä laulo täysillä. Kova meteli. Ja vielä selvinpäin.
Kummallista porukkaa.
 Käytiin äsken mettäs kävelemässä. Mettämansikoita lakilline. Nyt nuo vetää niitä. Minä kaljaa. Slots Gold,5,6 vol.
Siitä tuliki mieleen että Boris anto mulle eilen viskipullon. Major Gunn´s, skottilaista. Hmmm...mitähän tekis?

lauantai, 22. heinäkuu 2006

..tana

Kirjoti äsken pitän rimpsun ja sitte painoin vahingossa jotain näppäintä. Vissiin ctrl:llää. Ei se se ole. Kaikki hävis. Missä ne on? Bittiavaruures? Ei sellasta oo.
Pelekele mä en enää rupee mitään...
Tähän ny enää samoja asioita kirjottele.